Kysymyksiä ja vastauksia
Valitse tuote ja klikkaa ”Lisää ostoskoriin” -painiketta. Kun kaikki haluamasi tuotteet ovat ostoskorissa, voit tarkistaa sen sisällön ja tehdä mahdollisia korjauksia tuotteiden määriin tai poistaa niitä. Valitse itsellesi sopiva toimitustapa ja suorita maksu siirtymällä kassalle.
Kun olet tehnyt tilauksen ja suorittanut maksun omassa verkkopankissasi, tilaus siirtyy automaattisesti käsittelyyn. Järjestelmämme lähettää myös tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Varastomme käsittelee tilauksia saapumisjärjestyksessä arkipäivisin. Kun tilauksesi käsittely on valmis, se siirretään kuljetukseen. Lähetämme sähköpostiisi myös seurantatunnuksen, jolla voit seurata kuljetuksen tilannetta.
Voit soittaa asiakaspalveluumme, lähettää sähköpostia tai käyttää yhteydenottolomaketta. Yhteystiedot näkyvät jokaisella sivulla alaosiossa. Vastaamme kaikkiin viesteihin mahdollisimman nopeasti.
Varastossamme olevien tuotteiden tyypillinen lähetysaika on 1-3 arkipäivää.
Kyllä on. Voit tehdä tilauksen ja valita kassalla toimitustavaksi noudon. Käytännössä nouto tapahtuu huoltoautostamme pääkaupunkiseudulla erikseen sovittavana ajankohtana. Liikumme päivittäin eripuolilla pääkaupunkiseutua, joten nouto huoltoautosta onnistuu noin viikon sisään tilauksesta, aikataulujen sattuessa jopa seuraavana päivänä. Vaihtoehtoisesti tilauksen voi noutaa huoltotiloistamme Espoon Leppävaarasta sovittavana ajankohtana.
Mikäli valitset noudon, laita lisätietoihin toiveita tai ajatuksiasi noudon paikasta ja ajankohdasta tai kysy liikummeko alueellasi lähiaikoina. Vastaamme nopeasti ja kerromme missä liikumme tällä hetkellä.
Ota meihin yhteyttä mahdollisimman nopeasti – suosittelemme soittamaan asiakaspalveluumme +358 45 696 6500
Verkkokaupassamme ei ole varaavaa ostoskoria. Tuotteet siis varautuvat ostajalle vasta siinä vaiheessa, kun maksu on tehty.
Tilauksen voi peruuttaa kuluitta ennen kuin tilaus on lähetetty. Otathan tällöin pikaisesti yhteyttä asiakaspalveluumme. Nopeiten saat palvelua puhelimitse (045 696 6500) tai sähköpostitse (asiakaspalvelu(@)vh-tarvike.fi). Mikäli paketti on jo ehditty toimittaa, perimme palautuksesta toteutuneet postikulut.
Palautuksen ja hyvityksen käsittelyn nopeuttamiseksi sinun tulee vastaanottaa toimitus ja pyytää palautusohjeet soittamalla tai sähköpostitse. Noutamattomista, meille palautuvista lähetyksistä veloitamme asiakkaalta toteutuneet postikulut.
Kaikki verkkokaupastamme tehdyt tilaukset toimitetaan varastoltamme Espoosta.
Toimituskulut Suomeen ja EU:n sisäisiin maihin riippuvat lähetettävän paketin koosta, edullisimmillaan kulut ovat 6,90 €.
Kassalta löydät myös muita toimitusvaihtoehtoja, kuten pikatoimituksen ja noudon huoltoautosta tai varastoltamme. Nouto on maksuton ja pikatoimituksessa on lisämaksu.
Kyllä. Teemme myös erilaisia veneiden huolto- ja korjaustöitä sekä tarjoamme asennuspalveluja. Voit tutustua tyypillisimpiin töihin sivustollamme Palvelut-osiossa.
Lisätietoja, aikatauluja ja hintoja voit tiedustella asiakaspalvelustamme soittamalla tai lähettämällä viestin esim. yhteydenottolomaketta käyttäen. Yhteystietomme löytyvät sivuston alaosasta.